» What do you say of taking chances?

Hejsvejs!

Gjorde precis klart NP i Ma A för en stund sen så nu är mitt huvud påsemester ;) Nae då, riktigt så jobbigt var det inte faktiaskt, men jag har inte en aning om hur det gick dock! Kändes båda bra och skit så jag får väl vänta på resultatet helt enkelt. Bara jag får VG så är det lungt och det tror jag att jag lyckades med iaf :)

Efter resten av skoldagen blir det att åka upp till stallet och terrängträna för Jenny Björn! :D Förhoppningsvis går det bra och blir så kul som jag hoppas på! :) Förra året var ju lyckat iaf och nu ett år senare borde det ju gå bättre kan man tycka ^^.

Aja, har inte så mycket mer att säga för tillfället :)

Hade!

Kram Amanda


Förra året, en glad pålle! :)



sv: japp jag förstår! :D nej men du har rätt, hon var jätttebra i videon. men njaa... nu är det den riktiga som gäller (a) :D

Hahahaha jag kommer skämma ut mig till tusen! kommer dö! eller... ja alltså både inombords och i teatern :p förresten! idag ska jag på afro! så duktig har jag blivit, att jag börjat träna nu till sist (a) <3

2011-05-19 // 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback