» Soon the history is history

Börjar med att säg att önskeinlägget är på G! Kommer så fort jag har lite mer tid att skriva ett långt och mer faktafyllt inlägg :) 

Japp, som rubriken lyder är jag snart klar med historiaprovet! Ska gör skiten i morgon och sen är det över. Men då är det bara att ta tag i HI-fördjupningen istället! ;D
Något som är grymt skönt dock är att det nu är bestämt att jag kommer att gå ut ettan med MVG i Samhäll också! :D 
Oppelt (lärare) sa till och med att  jag knappt behöver skriva fördjupningen som vi håller på med nu! Vet ni hur skönt det känns?! :) Skriver om olika ämnen som är globala problem, och i mitt fall aids, och det är lite klurigt kan jag lova. Så nu kan jag i princip koncentrera mig bara på NK och HI fördjupningarna istället, så himla bra! :)

I morgon är det en ganska, eller väldigt, ovärd dag i skolan. Vi har två lektioner-en med film och en med prov ;) Menmen, ska väl inte klaga egentligen antar jag, förutom att jag troligen inte kommer att göra så bra ifrån mig på HI-provet -.-

Nu ska jag i alla fall plugga ett tag till, tror att jag hålle rpå att få in allt i hjärna trots allt! ;)

Hade!

Kram Amanda



Blir en av mina favorit-bilder på Freja i väntan på inlägget om henne! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback