» Jag kommer, jag är nästan där

Ganska glad chey ikväll! :)

Kärleksdagen var bra! Bästa var att vi fick godis och att vi slutade 2 timmar tidigare än ordinarie schemat hihi, gillas såhääär mycket! :) Fråga Olle var kul också, men helt klart bäst var en teatergrupp som hette "Ung utan Pung"! Wierd name men de ägde! Sjöng och agerade verkligen superbäst, guldstjärna till dem!

Efter dagens slut var jag kvar i skolan i typ 2 timmar iaf tills jag skulle till Druvan då. Gick ganska bra tycker jag. Gjorde en jäkla massa undersökningar som tex: Röntgen, foton med maskin, röntgen igen, foton med kamera och sen avtryck. För den som inte gjort avtryck (som är hemska) så innebär det att de stoppar in något som liknar en stor och käk-formad sked i över/underkäken. I denna "sked" ligger asmycket grön gegga som är gjord av sjöalger bla. Mys.
Det svåratse är att man måste koncentrera sig skitmycket på att andas lugnt ocg djupt genom näsan för om du försöker andas genom munnen går det knappt eftersom "skeden" går ända bak i svaljet.
Men jag klarade mig rätt bra! :) Fick bara en kväljning innan jag kom ihåg genom-näsan-grejjen.

Har iaf världens gulligaste tandläkare! Bästa Lizyone! :) En annan asbra sak är att om allt går som det ska så kanske jag får ta bort tandställningarna (säger det i plural eftersom de ska sätta en i underkäken också på sommarlovet) efter 2:an! :)
Skulle vara underbart att vara tandställningsfri till studenten, det är mitt mål! :)

En timma senare när jag var klar åkte jag förbi stallet och nu bara pluggar jag -.-
Egentligen är den här veckan underbar eftersom vi slutade tidigare idag, har sovis i morrn och slutar vid lunch ons-tors-fre! :D
Men ändå har vi ett prov och tre inlämningar. Aja bara att kämpa på antar jag!

I morrn blire körkortskurs, så snart får ni se upp för mig på vägarna! Wiiieeee! :D :D

Hade!

Kram Amanda

Ungefär såhär ser skedarna ut, fast det är liksom hela och har inte urgröpningen i mitten som den här har. Och geggan är inte såhär grön heller, mera limegrön på nåt vis! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback