» But than again I don't remember you

Hej igen! :)

Helgen har varit väldigt händelserik! :)
Umgicks med J i fredags och åt en massa gott, typ en perfekt Gino tex ;) Såg på Social Network oxå men den var inte speciellt bra -.-
Sen på lördagen var det dags för SISU-uppdrag på ridlekis vilket innebar att vi fick kolla på en supergullig Bamsefilm hihi :) Sötast var ändå Emilia:
- Jag har redan sett på Bamse en gång och det var inte så kulQ
Nejdå, vem var det som satt med blicken klistrad och tyckte det var mest spännande? Haha :D
Zäta fick jobba en stund på Breddik inför söndagen. Tror båda vi tycket det var kul och det gick väldigt bra (y) Roligt att galoppera i det fina vädret ;)
På kvällen blev det enligt traditionen Eurovision med T :) En bra tradition tycker jag för den delen hörru! :D Åt massa gott då också och hejjade såklart på Saade!

Igår var det DMet då, men det får ett eget inlägg för jag orkar inte skriva det nu hihi :)
Har förresten fått förslag på att jag ska skriva om de olika hästarna jag rider, och det kommer inom kort tid jag lovar! :)

Nu ska jag ta tag i mig själv och jobba lite Sh tycker jag, har lixom lektion nu, och det kan vara bra att bli klar med inlämningen ;)

Hade!

Kram Amanda


såklart det är en bra tradition :D

2011-05-16 // 14:36:50
» Ebba

Sv: Ganska mycket egentilgen. Ingenting går som jag vill och jag känner mig bara misslyckad!

2011-05-16 // 19:36:53

Sv: Tack! Hon skötte sig överförväntan och jag är så nöjd! :D

Tosca blir fem nu på midsommarafton och är riden sen augusti 2010. :)

2011-05-17 // 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback