» All night long...

...ska jag sitta med skoljobb! -.-
Varför måste allt komma i slutet för?! Varför, varför, varför?! Tre viktiga inlämningar kvar och sen två prov, mmmm så roligt! Men men, antar att jag skulle skita i det om jag inte villa göra det, men då skulle jag få starka IG:n i betyg och det är ju inte direkt vad jag siktar på precis ;) Dick verkar det ju som om varenda jäkla betyg går åt skogen nu, men det är en annan historia :(

Igår var jag och mamma på halvars! :) Det var supergott kan jag lova! Fint med guldnougat och brownie i kvällsolen :)

Tror helt ärligt inte att jag har så mycket mer att säga just nu, kanske förlåt för att updaten är väldigt dålig just nu och för att jag inte har skrivit om Frejson ännu (men det kommer på lördag, LOVAR)

Kan ju berätta att jag spontananmälde mig och Zäta till en LB - LA i Norsholm på torsdag, dags att börja lära oss nu om jag vill komma upp i klasserna nån gång! :) Räknar inte med någonting, får jag över 50 % så är jag nöjd ;)

Nej ni, nu ska jag ta tag i allt!

Hade!

Kram Amanda


Snart sommarlov, får tänka på det!



» Mary

Hahahahaha det är inte sant :D DU SKREV DICK IGEN :D

2011-06-02 // 12:40:45

sv: Jaaa! Footloose! Som jag saknar den där lördagen 15 mars 2008! <3



Hahah! Mamma hade ju inte sett filmen, så det var jag och mamma mot pappa, vi ville se Footloose och pappa ville se fotboll, men så var det så ska det låta också, så vi bläddrade mellan alla tre, men mest blev det Footloose! :D

2011-06-04 // 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback