» Som blöta akvareller

Hej folk! :)
Tänkte bara berätta att jag fortfarande lever och inte har glömt bort bloggen, har bara inte haft tid att skriva här eftersom det ha hänt massa annat. Lördag-söndag var bäs! :D Först GBG HS och sen Marie Carlgren träning, men dessa ska jag berätta mer om när klockan inte är kvart i tio ;) tror det blir torsdag fredag typ:) och kläppen förstås!

Skolan har ju börjat igen nu du...inte så värst kul. Men det positiva är ju att det inte är allt för långt till påsklovet, bara att räkna ner veckorna, bara 7 eller nåt kvar (y) :)

Tränade med J igår på favvopasset, välbehövligt efter allt tjock jag tryckt i mig på lovet haha. men på loven och helgerna får man unna sig tycker jag och J! Det är för att vi är fat kids, that loves our eating eller hur kompis?! ;)
Annars gör jag väl inte så mycket, pluggar matte hela tiden känns det som, men det är trots allt värt det, jag fattar ju och det är väl själva poängen! ;)

Nu ska jag fortsätta titta på mina fina tisdags-serier-House och Cougartown :)


Hade!

Kram Amanda


Yees! loves to eating ;D

2011-03-02 // 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback