» Jag vill framåt, jag vill till horisonten

Hej alla glada! :)

Idag är det lördag för er som inte visste det och lördagar är chilldagar! Jag har personligen bestämt att om det inte är absolut nödvändigt så är lördagar (och fredagar) pluggfria dagar! :) Bra gjort av mig tycker jag ;)

Torsdag-fredag hände inget jättespeciellt. Var i skolan och i stallet, som vanligt dårå! ;) Igår fick Nocke sig en extre lång ompyssling på över en timme eftersom han såg ut som ett troll efter en blöt dag i hagen hihi!
Åkte sen iväg till friskis och gick på danspasset ensam men det var ganska skönt faktiskt. Kvällen spenderades hos J men våra gitarrer :) Fick även höra hennes och annas egenskrivna låt, och den var grym! Känner mig faktiskt lite stolt över att jag var den första som fick höra J's exemplar, det var roligt! :)

Idag har jag bara sovit och nu försöker jag utföra lite bra saker i mitt rum, typ städa och så ;) Ska snart upp till stallet och fixa allt för imorrn (trt dressyr), ha ansvar för arbetsdagen, och fota H och Pepsi på sjukhus.

Ja en rätt bra dag helt enkelt! :D

Hade!

Kram Amanda

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback