» I'm not gonna wright you a lovesong, cause you asked for it

Känner att jag behöver ett glatt inlägg efter det förra och kan ju då berätta en rolig sak om lilla sjuka Zäta i stället :)
Denna roliga sak är att när vi rider ut och mamma går med så piper han alltid en massa! Tjuter liksom till sådär som hästar kan göra när de hälsar på varandra och hoppar oftast rakt upp i luften samtidigt.
I onsdags (det var dethär jag egentligen skulle komma till ^^) var det värre än vanligt haha. Började med att bralla i dungen vid sjukhus (och pipa såklart ;) ) och sen vara normal igen :) Kom ut på fältet ochdär låg det två människor i snön och kolla på molnen, självklart jätteläskiga!
Tanken var att jag skulle släppa honom på fältet men efter bara typ 10 meter stannade han själv eftersom det var is under snön :( Fick apdåligt samvete som fick honom att tro att vi skulle busa. Tror dock att han hade roligt iaf på hemvägen för han var mer i luften än på marken och skidåkare måste man ju pipa för! ;) Söta tokstolle! :) Roligt hade vi iaf (y) Ful som han är han han dock lärt sig att om han kan dra mig ur sadeln=ur balans om han kör ner huvudet riktigt hårt haha.

Nu ska jag säga något som inte har med hästar alls att göra (wow). Var hos tandis igår och fixa med tandställningen och sådär som vanligt, och fick veta att jag minsann ska få tandställning även i underkäken om ca 2 månader och sen efter det (lååångt efter det) ska jag kanske göra en käkoperation iaf. (kommer ni ihåg att jag berättade om såna för jääättelänge sen?) känns väl sådär men det blir ju himla fint efteråt iaf. och det är ju huvudsaken! :) 

En lite rolig grej jag och J har börjat med är att göra totalspontansaker som bara faller oss in. Igår tex, gick vi på station som jag egentligen hatar, bara för att testa (kan tillägas att vi kom dit 10min innan passet började eftersom vi egentligen skulle gått på ett annat) men det var inte roligt nu heller haha! :) Kul att bara göra tvära kast sådär iaf, skapar lite spänning i livet liksom.

Nu ska jag baka pizza med min mor och sen troligtvis se på Let's dance med H och svulla marängswisch eller hur sjutton det stavas! ;)


Hade!

Kram Amanda


Nomnomnom :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback