» Faith is the key, open the doors and board them

Jag är sjuuukt taggad inför morgondagens träningstävling i hoppning! :D Den här gången ska vi försöka oss på 90/90 så det gäller att jag verkligen bestämmer mig och rider för att vi ska få två lyckade rundor, men det ska vi få, så är det bara! :)
Mindre kul dock att vi bara är 2 stycken i tävlingsklassen, stor chans jag har mot Therese Marklund och Mimir liksom, men ändå, bara jag är nöjd med rundan så! :)
Dagen till ära ska vi vara extra fina; nya fina marinblåa schockemöhle (som jag glömt att fota-.-) ska invigas och en marinblå V-ringad till det som J  fick mig att köpa efter lite övertalning hahaha! Det blir nog bra det :) Och just det, nya tävlingspolon från gbg också, gud va fina vi blir hihi :)

I torsdags var jag och T på bio faktiskt! Såg I am number four med snygga Alex Pettyfyer och den var grym! Sjukt kul att gå på bio igen efter så lång tid och fint sällskap och godis var pricken över i't :) TAck igen för att jag fick följa med! :) 

Gårdagen bjöd på en awsome dag i skolan, bara mina favoritämnen och sluta vid lunch! Glad chey där! :) Åkte till stallet och mysborsta och sen till stan med mamma som var snäll och köpte mig nya byxor :) Råkade ju ta sönder ett par på badhuset i onsdags haha :D

Idag har jag haft stallet på fm när C var hos Celloni och sen hopptränat på em. Mycket duktig liten häst som tydligen behövde busa av sig inför i morrn haha :) Lille pojken frösökte bralla efter hindrena i början och han lyckade ganska bra faktiskt ;)
Nöjdast är jag med att vi faktiskt hittade tillbaka till den "gamla" Zäta som jag hade för länge sedan, den som hoppade allt och bara var glad. Känns så otroligt bra :')

Som sagt, i morrn tävling där jag ska sätta 2 bra 90-rundor! Ikväll ska jag vara med mormor och morfar som kommit på besök :) (y)

Hade!

Kram Amanda


Ett sånthär schabrak är det iaf :)



det var bara kul att du ville följa med :))

2011-03-12 // 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback