» Don't you ever ever feel fucking perfect?

Det borde du göra, speciellt efter idag! Är så sjuuukt stolt över min prickiga lilla häst! :) Idag var han precis lika piggis och stollig som han var igår under hoppträningen och det resulterade i två rundor som jag är supernöjd med!

90 cm clear round:
Sjukt taggad på framhoppningen och pep till och med en gång haha ^^ Hoppade sen clearrounden jättebra men med två skitstopp. Dock störde det inte mig alls eftersom jag hade en sån himla fin känsla i honom! Supernöjd! :)

90 cm tävlingsklass:
Lika taggad fortfarande, om inte mer! Verkligen letade hinder och bara flög fram :) Dubbelnollade och min dag var därmed gjord! Åh så glad jag är! :D Synd bara att vi flöt ut så mycket i svängen till sista hindret, hade vi inte gjort det hade vi antagligen fått med oss en blågul rosett hem, men skitsamma! Drog till och med till med en riktig omhoppningssväng idag, så på G var han :) Är så lycklig över våra prestationer idag! :D

Saken är den att jag är inte det minsta besviken över de två stoppen eller den lilla tidskillnaden, för Zäta kändes så jäkla glad och taggad idag! Han var pigg, han var med på noterna, han ansträngde sig, hade stora och luftiga språng både över och mellan hindrena, och vi hade jättekul, kan det bli bättre? :P
Dubbellnollan är självklart det som värmer mest och verkligen får mig att tro att han (som jag skrev igår) är tillbaka igen, kan inte ens beskriva känslan :')♥

Ett bevis på hur fräsch han var idag är väl att han dessutom gick och vann lektionsklassen med Fatima,
stort
grattis till er! :)

Hade!

Kram Amanda


Så himla duktig pojke idag! :D ♥



» Ebba

Fast det gick ju absolut inte bra för mig och jag red som en kratta! Men du var däremot duktig!

2011-03-14 // 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback