» Such a great feeling! (:

Idag är en bra dag! (: Har varit en sväng i stallet där jag och J tog en midsommartur med våra finaste sköthästar! :) ♥ Mycket skritt och lite bus och det var mysigt värre! Noak och jag har visst som tradition att ta en midsommarrunda nu tror jag ;)

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon till halv elva som start på dagen. Helt ärligt minns jag inte senast jag sov så länge och det var väldigt skönt! Sen lulla jag rint ocg fixa lite här hemma och sen upp till stallet som sagt :)

Nu håller jag egentligen på att göra mig i ordning för att gå till J, som jag ska fira midsommar med :D Blir mys med film och godis och troligen halvars också, bästa Halvars! <3

Nej, nu hinner jag inte mer, Glad midsommar på er! :D 

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback