» If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me

Hej igen!

Nu går dagarna i ett kan jag lova! Har kommit på att jag måsta vara på jobbet vid 07 i stället för 07.30 på mornarna om jag ska kunna jobba igen tiden jag missa på fredag. (är ju ledig eftersom det är betessläpp! )

Helgen blev kanonfin! Jag och J hade messa skoj, massa svull, massa jordgubbar och ett väder som inte lät oss åka till Halvars! ;) Men det blev mycket bra iaf :) Har väl inte så mycket mer att säga om det tror jag :P

Den här veckan, och igår, har jag börjat följa med Karin ut till Poppe för att lära mig hur allt fungerar därute tills jag ska ta hand om honom :)
De som någon gång har vait ute på Resebro i deras nya stall vet hur sjukt, galet fint det är! Allt är så himla praktiskt och man märker att de verkligen tänkt steget längre när det byggdes, superlyxig anläggning! :) Var som sagt där igår, ska dit idag igen och kolla när Karin tränar för Linda Melin, och ska dit igen på onsdag sen. Sen får vi hoppas jag ha koll på allt, men det tror jag! :)

Nej ni, back to work! Lånade någre minuter av min lunchrast för att ta mig tid att kolla in här på bloggen! (:

Hade!

Kram Amanda

 

Som ni kanske förstår har jag inte tillgång till några nya bilder här på jobbet, så det får bli två gamla sommarbilder istället! :)


jag säger ju att det är AAAPFINT!! :D nån gång i framtiden ska pepsi få göra poppe sälle där har jag bestämt! ;)

2011-06-27 // 19:13:32

helegen var fin dö! ;)

2011-06-29 // 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback