» Today I don't feel like doing anything

...fast det gör jag ju! :)

Igår dock ville jag helst av allt sova, sov aoch sova ännu mer, för min helg har varit superduperbra men minst sagt uttröttande!

I fredags sov jag hos lilla H. Jobbade med min som vanligt motsträviga nya design men nu har vi faktiskt kommit en bit på vägen, det känns skönt! :) Sen råkade det bli lite sent då och jag tror vi somnade runt 02.40, woops! ;)
Men det hjälptes inte för på lördagen var det bara att gå upp hyfsat tidigt, eller ja vid 9, men det kändes tidigt ;) För då skulle jag följa med E och Pari till Rappestad på meeting!! :D
Sjukt kul vr det! Förutom klasserna (som de lyckades superbra i!) så hann vi med att åka och bada, slappa i tältet, pyssla i uppstallningen och massor mer! :)
Kan utan att tveka säga att det var en av de roligaste sakerna jag gjort! En så himla bra erfarenhet :)

På söndagen var jag trött, gick nog mest runt och kände som en zombie egentligen, och morgonfrillan fick gömmas i en alldeles förträffligt vacker HR-keps ;) men även den här dagen var kanon! :D
Ja ganska osammanhängande beskrivning, men jag sammanfattar med att jag skulle göra om det utan att tveka en sekund! :)

Igår var jag duktig när jag kom hem från jobbet och gick ut och sprang :) (gick ut och sprang haha?!) fick med mig lillebror också och det är ju alltid roligare att springa tillsammans med någon så det uppskattades. Blev korta "hästrundan" och sen en haltimmas styrka inkl strech på altanen, kändes skönt :) det är verkligen nice att röra på sig efter en hel dag framför datorn ^^!
Sen blev det Åby och SISU-uppdrag på kvällen och den här gången var barnen så söta så :)

Idag ska jag inte göra något förutom att bjuda E på hästskötarmiddag! :D Men det får ni höra mer om senare ;)

Hade!

Kram Amanda


 

Men var är solen? :( såg nu visst att den här solen inte har några strålar och antagligen är en smiley, men ni får väl låtsas! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback