» Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler

Hej! (:

kvällen med E igår blev superlyckad! :D Tror jag stod i köket från 16.30-18.30 för att kirra tacopaj, sallad, dipmix, nötter, dricka (låter som värsta spriten, och så var inte fallet haha! om man inte ser cola light och vatten som det då...) efterrätt och dukning. Dukningen fick bli på altanen eftersom det var så skönt väder på kvällen :)
Massa prat, skratt, Allsång på Skansen som vi sjöng med i sååå fint och god mat blev tillslut en lyckad kombination! :D
Fick en present av E också, ett jättefint fat från Turkiet! Det var tup handgjort med någon slags keramik/lera som "grund" och sen dekorerat med jättefina stenar och småsmå spegelbitar! Superfint verkligen :) Får fota det och lägga upp en bild senare.

I eftermiddag ska jag till Frejus! :) Var ett tag sedan nu och jag får väl se vad vi hittar på ;) Ser ju inte ut att bli kanonväder idag direkt men det rer sig förhoppningsvis!
Och nu ska jag berätta anledningen till att jag tar hand om ponnyn idag: Lotta och Mamma är i FALSTERBO!!! Så galet avundsjuuuk :(
Här sitter jag och jobbar och så är de ute och roar sig. Haha nae då, jag tycker det är bra att de gör något kul tillsammans och "unnar" sig något eller hur jag ska säga. Fast det hade varit bättre om jag var med! ;)

Nej, nu är min rast snart slut...

Hade!

Kram Amanda

 

Efterrätten, cheesecake i glas! :) Superfina och minst lika goda! Egentligen skulle man nog ha vinglas, det är ju finare, men jag vågade inta ta mammas och pappas haha så det fick bli ungefär såna som på den högra bilden ist :)

Bilder: mirabellcupcake.blogg.se
sysslingarnas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback