» Glassrecenssion nr 3: Magnum mandel



Okej, eftersom jag är en riktig sucker för alla olika sorters Magnum så kan ni vänta er en ganska positiv recenssiom av dessa glassar! ;)

Smak: Magnun mandel består av vaniljglass som har ett skal av choklad och mandel. Vaniljglassen i sig är ganska vanlig, men chikladen och mandel ger glassen det där lilla extra knäckiga som förhöjer allt. Gillar även chokladens smak väldigt mycket :)

Utseende: Egentligen ser väl kanske glassen ganska konstig ut, knölig liksom ;) Fast det ger ju lite rolig struktur iofs...

Pris: Om jag int eminns helt fel så har magnum stigit grån 15:- till dyra 18:- ? Enligt mig är det mycket pengar med tanke på att glassen egentligen inte är speciellt stor... Dock är den i de flesta lägen "lyxigare" än många andra glassar .

Kommentar: Jag tycker att Magnum mandel är en jättegod glass! Den är enkel och har inte massa konstiga smakblandningar osv. Dock tycker jag att den är för dyr! :)



BÄSTA magnum mandel!! :D och hehe, du borde kanske läsa igenom dina inlägg en extra gång hörredu innan det blir alltför knas! Magnun och chikladen :P haha ;)

2011-07-26 // 17:30:17
» Malin

Har ett erbjudande till alla Er som deltog i tävlingen om att vinna ett schabrak från Kyro Riding Gear. Här är en länk; http://kyro.blogg.se/2011/july/erbjudande.html



MVH Malin

2011-07-28 // 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback