» You're not a person you're a disease

Hejhej!

En mycket nöjd Amanda som skriver nu :)
Har klarat av pluggandet för idag (känns som om jag kan Naturen ganska bra faktiskt, Måste säga att jag gillar min nya Nk lärare mer och mer! Hon är väldigt sharp liksom, och rapp i allt hon gör vilket resulterar i att vi jobbar galet effektivt, och det är ju bra! Hon förklara även superbra och det är ju alltid ett plus :)), marsvinen är klara, städningen är klar, löste lite designproblem med bloggen förut, åt smarrig fruktsallad till frukost, och allt detta har hunnits med fram till nu. Och då tog jag ändå sovmorgon! Duktig chey! :)

Tror att det börjar arta sig lite med den nya designen nu snart. Dock är den bajsjobbig och bara bråkar hela tiden :< Tur att H finns som en hjälpande hand! Även om den bråka rmed henne fattar hon ju vad som är fel oftast, och det gör inte jag hihi ;) Men känner att den måste bli klar snart, vill inte ha det här utseendet längre^^

Marsvinen var söta idag :) Har bytt plats på dom så dom bor i mitt rum tillfälligt under tiden som vi bygger om badrummet, och det gillar dom minsann! Springer som tokar runt buren och klättrar in och ut ^^ Och om ni tänker er hur en häst ser ut när den brallar så gör marsvinen likadant! Typ studsar rakt upp i luften, sparka och sringer iväg, ser sjukt kul ut! :)

Nu ska jag snart cykla till stallet med E. Jag ska väl fixa det vanliga och sen förbereda för Marie Carlgren träningen i morrn, ska bli så sjukt kul! :D Är verkligen taggad! :)

Zäta's outfit för i morrn, inviger de nya bruna sakerna :)


 
Hade!

Kram Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback