» You shall never say never

Idag börjar min, J's och M's antiklagovecka, eller operation inte klaga, som jag skrev igår :)
Med andra ord ska vi från och med idag till nästa måndag inte klaga en enda gång, vilket kommer bli svårt för mig eftersom jag ju gör det rätt mycket, men jag ska kämpa på! :)
Reglerna är följande:

# Ett klagomål=en armhävning på tå
# Om man instämmer i någon annans klagomål räknas det som att man klagar=en armhävning på tå
# Vi får lura de andra till att klaga eftersom det är vårt eget ansvar att hålla koll på vad vi säger
# Vi måste vara ärliga och inte smygklaga typ i skolan när de andra inte hör
# Snacka skit är inte ett klagomål ;)
# Vi MÅSTE skriva något positivt på bloggen varje dag, annars=en armhävning på tå

Om vi klagar kan det alltså bli väldigt jobbigt eftersom straffet är en armhävning på tå/klagomål.

Jaa ni, får väl se hur det här går då :) Men tror att det kan leda till ett positivare liv på lång sikt faktiskt, eftersom jag måste se de bra sakerna istället för de dåliga när något mindre bra händer :)

Tror dagens positiva sak kommer senare eftersom jag inte har gjort så mkt än hihi ;)

Hade!

Kram Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback