» You are wrong in all the right ways

Hollajj (som en på tv sa)! :)
Eller ska jag säga Hallåhejsan som en gjorde på spårisen? ;)

Idag är jag på bra humör, och jag har bara klagat två gånger idag, känner mig duktig! :) Detta gör att jag totalt har samlat ihop till elva armhävningar på tå, taggataggatagga! Dock är ju inte veckan slut än så det hinner nog bli mer ;)

Skolan idag var faktiskt helt okej. Spanskan var slapp, matten jobbade vi parvis=dubbelt så kul, och samhällen spenderades framför datorn haha! Tror inte någon i klassen gjorde nåt vettigt, men vi fick faktiskt lov att inte göra nåt för Oppelt. Har sagt det förut men han är minsann en skön snubbe! :)
I stallet friserade jag både Tarzan och Nocke, (töntiga smeknamn egentligen, men så kan det bli ibland :P) och de bliv rätt fina. Har bara två bakhovar kvar på Zäta så är jag helt klar sen! :)


                     Nu ser de inte ut såhär om benen längre! Haha naevars... :)

Nu ska jag spendera lite tid till att försöka fixa småsaker till nya bloggdesignen, typ allt brakade så det är bara stt börja om igen! x)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback