» I´ts much better to face this kinds of things with a sense of poise

Gud jag får panik på allt!

* att julen är slut och jag ändå vägrar inse det :(
* att lovet är i princip slut och att det suger
* att skolan börjar eftersom lovet är slut
* att allt som jag vill just nu bara snurrar i huvudet i ett enda kreativt virrvarr så att jag inte kan välja
* att vi i morgon börjar renovera tvättstugan och ena badrummet vilket är lika med ingen tvättmaskin, ett badkar att duscha i utan draperi=sitta ned och duscha, och byggarbetare som är här från 07 på morgonen.
* alla saker i mitt rum som måste vara här eftersom de inte längre kan vara i tvättstugan
och mer som inte behöver tas upp här.

Men i morgon börjar min och J's operation inte klaga så jag får väl bita ihop! Dagen idag var i alla fall bra, "Skrittade" en görtaggad Hamlet tillsammans med H,J och M på sjukhus och det var ju kul :) Älskar att vädret har blivit så fint och lagom varmt också, synd bara att snön blir i princip oridbar. och var i stallet som vanligt.
Igår efter att ha varit på diplomeringspasset på Friskis spontanåkte jag och J skridskor på himmelstalund! Sjukt kul var det måste jag säga :D

Något som däremot är bra, eller faktiskt väldigt bra, är att foderterminen börjar i morrn! :) <3


Den här pricken har förresten fått ett nytt smeknamn efter sina bravader på julkurserna; Tarzan! ^^

Hade!

Kram Amanda

Tror jag måste skynda mig med den nya designen, blir bara mer och mer trött på denna gröna!


tagga anti-klago vecka :D

2011-01-09 // 20:18:22

tagga anti-klago vecka :D

2011-01-09 // 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback