» I forgot that I had forgotten not to forget

Glömde en asviktig sak i inlägget innan! Var ju maskeraddressyrnyårsavslutning i stallet på nyårsafton också, och HEJA vann i år igen! :D
Temat i år var Pippi Långstrump och vi var ju bara sååå bäst :) Jag och Zätus fick (självklart?) vara Pippi herself och Lilla Gubben, E, J, Pari och Filur var Kling och Klang och H och Pepsi var Prusiliskan (*asgarv för hennes outfit*) Nej inget illa menat H, men du var så snuggis så!
Tror vi är väldigt bra på det här med maskerader vi i HEJA, och som någon av mina vänner skrivit på sin blogg (tror det var J) så var vi ju typ äldst och då var det strongt av oss att vara så seriösa :)

Nae, mina vänner och jag vi ägde helt enkelt! ;)<3 Spec eftersom numret blev klart dan innan och vi så fint sprang det på stallplan hihi :)

Hade!

Kram Amanda


Här kommer Pippi Långstrump tjolahopp tholahej tjolahoppsansa... :) Hade faktiskt till och med en liten Herr Nilsson :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback