» Life is a mystery, everyone must stand alone

Idag är det freeedaaaag! (y) :) Trots att jag varit ledig i två dagar är det alltid lika najsigt med fredag. En bra dag helt enkelt! :P Bästa var att det var tidig fredag idag = sluta 12.20 i skolan, wihooo! :) Drog direkt till stallet med H och dressyrtränade för C. Gick tyvärr inte så bra dock. Kändes inte som att jag hade någon koll på någonting med massa folk i ridhuset osv och det är ju inte så bra...   I och för sig är det ju inte deras fel :P
Han blev ändå lite fin stundtals men det var inte ofta som vi tyckte likandant hästen och jag kan jag säga. Kul inför söndag, not ;)

Matteprovet gick flummigt som vanligt. Kan aldrig säga om det gått bra eller dåligt efteråt eftersom allt blir så snurrigt i min hjärna. Bara att hoppas på det bästa, kändes inte bajs i alla fall! :)

Nu håller jag på att baka lördagsfika till i morgon och det går inte så bra faktiskt. Tror att jästen strejkar för degen vill inte jäsa -.- Får väl se om det blir något av det annars blir det väl bullar som nödlösning! :)

Senare blir det tacopaj, lets dance och kanske lite plugg också om jag känner mig duktig, men tror inte det ;)

Dagens hiss får bli Jay Smith's Like a prayer, vill egentligen inte erkänna för mig själv att jag tycker den är bra med honom men det är den faktiskt! :)


Hade!

Kram Amanda


Den som kan gissa vad det är är bäst! :)



Tre ledtrådar: En av mina barndomsfavoriter :), Finns att köpa på caféer, man slickar sig mycket om munnen när man äter sånahär ;)



» Mary

SOCKERKRÄMSBULLAR!!!!!!!!!!!! är det sockerkrämsbullar får jag dampidampidamp, det är så jäkla gott :))))))

2011-02-11 // 19:44:41
» Mary

det ser dock lite ut som ägg oxå.. och bröst.. och semlor. men semlor är det grädde i så där hoppas jag att du tagit ditt förnuft till fånga och bakat SOCKERKRÄMSBULLAR istället :D

2011-02-11 // 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback