» Just let it go on, there's nothing we can do about it anyway

Nu är det sportlov! :D
En veckas fett välförtjänt ledighet sitter så bra just nu! :) En paus från skolan liksom ;)
Fick ett grymt skönt avslut på veckan också! Skulle egentligen haft dubbelpass NK till 15.40, men så blev det inte! När vi kommer till lektionen säger läraren att vi ska ha lite grupparbeten, och sen bara -Jag behöver en grupp som fixar popcorn, en som fixar popcornstrutar och en som fixar saft!
Då ska vi alltså se på film i stället för att jobba! :) Och med popcorn i finfina strutar och saft som bonus! Japp, idag gillade jag min lärare kan jag säga ;) Asasorglig men superbra film var det också, me like (y) :)

Pang på lite sådär så åker jag till Kläppen i morrn för att åka skidor till på torsdag! :) Skidor är ju lite av familjens sportlovsgrejj liksom :)
Har inte varit där på några år så det blir nog kul att se om det är som jag minns det haha. Ska även testa för första gången i mitt liv att åka snowboard... Får väl se om jag klarar mig levande därifrån, inte säkert ^^ Men det ska bli kul att testa i alla fall. Har pratat om det flera gånger men har aldrig blivit av. Nu smäller det! :)

Som vanligt har jag superbra framförhållning och har packat allt idag, dagen innan jag åker... Måste dock säga att jag är rätt nöjd med min instats - har inte tagit med mig halva garderoben som jag brukar + att jag var rätt snabb (y) Nu är det klart åtminstone :)

Passade på både igår och idag att mysborsta, fälla och fixa man på mina fina små frön :)♥ Blir lite tomt utan dem i några dagar men jag får överleva. Ska skritta i skogen på fredag så jag har ju nåt att se fram emot i alla fall :) Och GBG HS också! :D Wiiiieee va kul det ska bli, lääänngtar! :D :) Känns helt galet att vi åker om en ynka veckan efter månader pengainsamlande, helt sjukt ju :) Men helt sjukt kul också! :) Galet ¨)

Nu ska jag bara chilla och äta godis, i morrn blire först stallet och säga hejdå till fröna och finmocka så de klara sig, hatar att säga hejdå :/ Men kommer ju snart hem igen! :)
Jag kommer att ha med mig en dator till Kläppen så ge ínte upp min bloggis bara för att jag inte är hemma! Dock har jag inga bilder på den så det blir kanske massa gamla, men bättre än inget i alla fall! :)


                                Bjuder på en två år gammal "skidbild" från Lindvallen :)

Hade bra här hemma!

Kram Amanda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback