» If you had one wish, what would it be?

Halloj igen! :)

Nu har jag haft ett litet uppehåll känner jag, men så kan det bli! Har faktiskt en orsk dock, igår när jag tänkte skriva upptäckte jag att mitt tangentbord var helt CP. Det gick inte att skriva de tre sista bokstäverna i alfabetet och typ de här tecknen : () * osv hade bytt plats... om jag tryckte på typ ( så kom det upp * och massa annat konstigt :)

I alla fall, helgen var kanonbra! :D I Lördags var det Zäta-time och då red jag dressyr själv i ridhuset. Blev så himla glad för det går alltid piss när jag rider själv, men i lördags gick det superbra! :) Tränade på massa saker som Marie Carlgren tipsade om och det funkade :) Killen jobbade superfint och var kanonlyhörd :)♥

På söndagen red jag också men då var det dags för Jenny Björn-hoppträning :) Blev dock ingen superträning eftersom jag inte hittade nåt bra flyt och inte red, men sista banan bestämde jag mig verkligen och då blev det kanon :) Skönt att avsluta bra ändå :)
Det var förresten ansvarsdag i söndags också. Min andra för i år så nu är terminens ansvarsdagar fixade, så skönt ;) Var en väldigt bra dag! Allt var så chill och jag var på bra humör och allt bara flöt utan problem :) Höll i skötarridningen också och red själv lilla Lotta ^^ Väldigt piggis var ordet efter ett tags "boxvila" men vi fick ändå lita fason på skritten tycker jag, traven behöver jag inte berätta om ;)

Knatade sen runt och stängde stallet och så själv medan H och J var på kontoret med C. Var faktiskt mysigt att pyssla där ensam en stund, kändes bra att ha full koll :) Stannade efter det kvar med dem i typ en timma och pratade om massa bra saker.
Vissa kvällar går till kategorin Gilla mycket i min hjärna :)
Känner att jag verkligen trivs med att ha det så som i söndags, rida flera hästar per dag, pyssla runt, ha lite mer ansvar... Definitivt nåt at fundera på inför framtiden... :)


Igår var det Frejson som gällde! Pysslade och tog en hal promenix i mörkret men tyckte ändå det var kul att vara där igen :) Mindre kul att hon just nu står bredvid unghingsten Zeppelin som blir helt bäng i huvudet när vi går förbi, men det löste sig bra som tur var.

Idag har det knappt hänt något, H och jag var superduktiga och storstädade US-rummet förut, blev kanonfint om man jämför mot innan! ;)

En sak är i alla fall värt att kallas dagens hiss : HOUSE HAR SÄSONGSSTART I KVÄLL!!! :)♥
OJ, glömde nästan! Vårt badrum+tvättstuga är färdigrenoverade nu! Wiiieee! :) Inveg nya duschen med att duscha i skållhett vatten för första gången på 3.5 veckor. underbart! :D


Hade!

Kram Amanda


Ironiskt att jag satt vid middagen och funderade över att det inte fanns något bra alls att kolla på i veckorna, förutom halv åtta hos mig då. Well, nu finns det äntligen det igen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback