» Ain't about how fast I get there, ain't about what's waiting on the other side

Heeej alla! :) Nu är jag hemma igen och det känns superkonstigt lustigt nog, vande mig galet fort vid att ständigt pulsa omkring i termobrallor och pjäxor haha!
Kom inte alls hem så sent igår som jag trodde, var hemma redan runt 20 man inte mig emot. ädret i Kläppen igår var rent ut sagt piss! Typ tjugo minus, mulet och blåste asmycket :( Åkte därför bara skidor till typ ett, käkade lunch och åkte hem. Hyfsat drygt att sitta i bilen i fem timmar men inte så mycket att göra åt saken :)
Känner mig duktig för att jag packade upp alla mina saker redan igårkväll så jag slipper ens tänka på det nu! Muy bien :)
Nu ska jag nog gå och mumsa frukost om vi har nåt gott att äta... och sen upp till stallet med E för att träffa fröna igen :) och rida ut i snön, mys! :)♥

Hade!

Kram Amanda



                                                        Fina hestar! :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback