» You're the missing piece

Amandas to do list:

- Jag borde:
♥ Gå och lägga mig tidigare
♥ Sluta pilla sönder sårskorpor så jag får fula ärr
♥ Engagera mig mer
♥ Vara snällare och gladare mot vissa
♥ Försöka lära känna folk och inte bara hänga i bakgrunden
♥ Spela mer gitarr
♥ Sluta ha tusen tankar i huvudet samtidigt
♥ Sortera mina tankar
♥ Sluta bry mig så mycket om småsaker
♥ Sluta bry mig helt om vissa saker
♥ Städa min garderob
♥ Städa "mitt" badrum


- Jag vill:
♥ Julbaka
♥ Julpynta
♥ Handla mer julklappar
♥ Ha massooooor snö!
♥ Att mitt hjärta inte ska vara vinterdeppig
♥ Busa på sjukhusfältet
♥ Ha spotify på macisbokis
♥ Hitta massor bra låtar till min gulliga UTplaylist (TIPS MOTTAGES GÄRNA!)
♥ Att allt ska klaffa
♥ Göra alla saker på borde-listan


Hej och hå, så kan det gå! Muppigt inlägg men bättre än att gå in i en vägg! Dåligt nödrim men det var bara kul, det är ju trots allt snart jul! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback