» You just call out my name!

Har ett sjukt fotosug just nu och är dessutom väldigt sugen på att lägga upp lite nya bilder här på bloggen... Så om någon vill bli fotad vid något tillfälle så är det bara att säga till så ska jag se vad jag kan göra! :)
Självklart behöver det inte vara hästrelaterat, även om det är ett plus ;)
Använder mig av en Nikon D60 vilket är en lite äldre modell av system, men den går som tåget så det är absolut inga problem! ;)
Har även tillgång till stativ och 2 olika objektiv av olika slag (ett kortare "orginalobjektiv" och ett längre) så både porträttfoto och längre avstånd fungerar! 

Snälla hjälp mig att få fota lite hihi! ;) Det är så sjukt svårt att hitta inspirationen själv när det är bajstråkväder ute, okej att man kan få riktigt fina närbilder på växter och liknande om ljuset kan tänka sig att samarbeta, men det känns inte så lockande att krypa runt på knä i skogen när det är dyngsurt! :)



- Från en spontanfotografering i vår rabatt en em när jag kom hem från en tävling hihi! :) Äääälskar oskärpan i bakgrunden och hur ljuset går igenom blombladen, och om jag får säga det själv är jag väldigt nöjd med den här bildserien! Det bästa är att den inte är redigerad alls, förutom texten då :)


» Lina

om du vill skulle du kanske kunna få fota mig när jag rider i skogen/fältet på lördag vet ej om jag ska göra det så därför skriver jag kanske och beror på i fall du vill gå

2011-12-14 // 15:41:51

Du får fota mig om du vill om du bestämmer vad jag ska göra. Har filur bara en dag kvar men du kan få fria tyglar (bara för att det blev ett kul skämt) :P

2011-12-14 // 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback