» ROFLMAO

Ni ska veta vilken braig helg jag har haft! Har bara gjort massor med skoj och dessutom hunnit julpyssla en hel del, superbra! :)

I lördags sov jag först en liiiiten längre stund än vad jag gör på vardagarna och åt sen en smarrig frukost med blåbärssoppa och favoritknäcket, mums! :) Finns inget bättre knäckebröd än Wasas havreknäcke!
Sen var det dags att knata upp till stallet (valde att gå dit och hem i helgen för att få lite motion haha) men när jag skulle gå möttes jag av Jisan som jag gjorde en deal med: Om jag tog upp hennes lördagsfika och väska till stallet så hon slapp släpa på dem på stan fick jag sjuts av henne halva vägen. Kändes värt tyckte jag så jag nappade stenhårt! ;)
I Stallet hände det inte mycket. Pricken var upptagen med att gå lektion så jag mockade, packade påsarna och fikade lite innan fötterna tog mig hem igen :) Faktiskt skönt att gå ibland, speciellt med headsetet och roliga folk i lurarna :)
Stannade på vägen hem och handlade med mamma på ICA till julbakningen som stod näst på tur! 
Höll på ett par timmar tillsammans med lillebror och hann med Rocky Road, Wienernougat, knäck och ischoklad innan jag drog på myskväll med HEJA :D

Middag på Gú va gott och sen bio med Breaking Dawn part 1, superfin kväll! Trodde dock nästan att Bella skulle dö på riktigt i slutet, trots att jag VET att hon inte gör det haha! ;)

Dagen igår blev lugn. Upp tidigt till stallet för cirkusträning och hann dessutom hjälpa Cissa med Fe innan, duktiga bebishästen! :)
Efter lunch rakades prickedippen så nu är han nästan naken! ;) Ingen trollunge där inte längre :) Gick väl bra och sådär, dock är killen lite självmordsbenägen ibland när det kommer till klippmaskinen! 
Rätt va det är kommer en mule farandes och han måååste ju bara lukta och tugga på maskinen, knasen!♥ Självklart är det jätteskönt att han inte är rädd för den, men jag vill ju inte råka göra honom illa! 
fick iaf gå ut i hagen till kompisarna sen och då blev han glader. För han hade ju int ebusat tillräckligt på förmiddagen liksom, typ bockat i takt till cirkusmusiken osv? ;)

Hem och rimma på lite julklappar, göra klart en matteinlämning, och sen på yoga med mamma innan jag somnade innan halv tolv för en gångs skull, skönt! :) En braig helg somsagt :)

Kram Amanda





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback