» Listan del 9: Det här finns i min ryktlåda

Det ni, är en herrans massa saker haha! :) Gör ett försök att komma ihåg allt ;)

- Hovkrats x 2
- Sax
- Svamp
- Pälsglans
- Helosansalva
- Vaselin
- Kam x 2
- Potatismjöl
- 2 mantofsar från mina finaste killar
- Piggborste
- Rotborste
- Rotviska
- Ryktborste
- Ryktskrapa
- Silikonsnoddar
- Mjukborste
- Mjukborste till ansiktet
- En rund ansiktsborste
- Sisalduk
- Microfiberhandske
- Lite bomull
- Hovborste
- Gummiskrapa
- Hästschampoo (ibland)

Tror det var allt! Den är ganska full med andra ord! ;) Det bästa värsta är dessutom att handtaget lossnade för ett tag sedan, så nu måste jag bära runt på den i famnen så fort jag vill flytta den haha! Kanska lossnade pga tyngden? ;)
Men jag är ganska nöjd med mitt innehåll faktiskt! Känns som om jag har allt jag behöver och lite till, men det är bara bra! :)

Kram Amanda


- Inget handtag... ;)

- Det gäller att hålla ordning om jag vill få plats med allt haha! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback