» Listan del 8: Fem udda fakta om mig och fem om min häst

Lite roligt inlägg det här, kanske får ni veta nåt nytt? ;)

Fem udda fakta om mig:
♥ Jag är fullkomligt GALEN i lussekatter, världens godaste grej ju!
♥ Jag är extremt rädd för harkrankar
♥ Jag pratar rövarspråket, i princip flytande!
♥ Jag har ridit sen jag var 3 år gammal
♥ Jag döpte mina första riktiga husdjur efter två killar jag tyckte var söta ;)

Fem udda fakta om min häst:
♥ Zäta äter Helosansalva som om det vore godis
♥ Han har en thing för vantar, speciellt vita! Tuggar på dem så fort han får chansen ^^
♥ Ääälskar att bli borstad på undersidan av halsen
♥ Zäta kan i tid och otid börja gnugga sina läppar mot varandra och ge ifrån sig ett konstigt ljud, lite som om han gnisslar läppar istället för tänder...
♥ Vill alltid dricka vatten ur kranen i duschspiltan

Kram Amanda

- snygg bild! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback