» Listan del 6: Den här hästprylen klarar jag mig inte utan

Okej, eftersom Zäta är en riktig liten skitgris tror jag att ni förstår mig om jag svarar piggborsten! ;) Den är verkligen ett måste de dagar när han har fixat sin egen lerinpackning! Och som jag har skrivit tidigare är den super för att få honom lite extra fin i pälsen även de dagar när han inte rullat sig :)


Sen tänker jag faktiskt fuska och lägga till två saker till på listan ;) Den ena är en sisalduk/microfiberhandske :)
Superbra båda två mot kissfläckarna som hela tuden envisas med att dyka upp, speciellt microfiberhandsken!
- sisalduk                                                             - microfiberhandske

Och den sista saken är ett okrossbart grephuvud, once you go okrossbar you'll never go back säger jag bara! Bääästa greparna :)) Vilket också är en nödvändighet i Zätas inte allt för fina box! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback