» Listan del 2: Det bästa med min häst

Ja var ska jag börja hihi?
Om jag måste välja EN sak så måsta jag säga Zätas personlighet! Han är verkligen en liten stjärna som har hjärtat på helt rätt ställe ♥
Det går inte en dag utan att han gör något som får mig att bli helt varm inombords. Det räcker liksom med en liten yttepyttegrej, typ en mule som snusar mig i håret när jag bortsar eller så, det är verkligen guld värt och kan göra hela min dag! 
Han gör alltid sitt bästa och försöker göra rätt, och om han mot förmodan skulle dumma sig med flit (till exempel göra ett av sina specialdrag: ta bettet och dra) kan jag inte vara arg på honom länge alls. det går bara inte...
Alla små idéer sen... Pipen i skogen, kaninhoppen, mulen som ibland rör läpparna på hans eget lilla vis. Han är bara så himla charmig helt enkelt, och jag får så otroligt mycket tillbaka från honom så det går inte att sätta ord på känslan. Han är helt enkelt världens finaste och bästa! En klippa att luta mig emot när det stormar runt omkring ♥

- you and me together, nothing is better!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback