» Inte långt kvar nu :)

Dagen före dopparedagen, och allt är på topp! :)
Har hunnit vara i stallet, handla det sista till i morgon, handla ganska så fina svarta strumpbyxor, lämna marsvinen på julhotell på Arken Zoo, köpa grönsaker till lite julklappar, göra klart det sista julgodiset, fixa kart cakepospen, slå in de sista klapparna osv osv! Det går i ett ända tills jag dimper i säng! ;) Och det har varit en ganska bra dag idag! Startade med en lååångsovis till 11, gud va jag har saknat att sova hihi! Det bästa var ända att vakna 7.30 för att gå på toa och sedan inse att man lugnt kunde somna om igen, helt okej liksom! :)

Imorgon åker jag som sagt till Västervik för att först fira med kussarna + mormor och morfar och sen med farmor den 25 :) Tror faktiskt att datorn får följa med, men listan får ta en paus tills jag kommer hem ;)

Nej ni, nu är det back to business som gäller innan jag fastnar här! Börjar tagga tidig julaftonsmorgon i stallet med de bästa också! :DD ♥

Kram Amanda

- norpar en bild som Hillevi tog på mig och Killen vid sjön igår! :) ♥
- Fotograf: Hillevi Hassler



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback