» Oj oj oj...

... mina vänner, nu var det ett tag sen jag var här sist! ;) Men om ni visste hur bra jag har haft det under den tiden!

I måndags började den årliga städningen av Hageby Ridklubb, med andra ord Hagebys kök, toaletter, läktare, teorisal, samlingssal och hall :) Och bara för att vi (jag, maria, johanna, och lite emma också) var rejsersnabba var vi klara redan igår! :D Hur skönt?! ;) Lite cashflow på det också satt ju som en smäck! ;D

Annars har jag badat i bästa Sörsjön 2 ggr, varit ganska mycket ute hos hästarna på betet, varit med vänner och haft vädret på min sida = Wiiiee! :D
En höjdpunkt har helt klart varit gårdagkvällens kvälls/natt-picknick med Emma och Johanna. Görmysigt att sitta på ett berg mitt i natten och bara prata om allt och inget. Så mycigt att vi var tvugna att gå hem runt 12 bara för att inte somna där på studs haha ;)

I söndags var jag med Matilda till Kiladalen på tävling också :) Dock hade de typ världens tyngsta underlag (JAG sjönk när jag gick i det, tänk då hur tungt det måste vara för hästarna som väger ett par hundra kilo mer än mig!!) men Matilda och hennes pållar var duktiga ändå! :)
Och igår var jag och J på biketrip ut till Sidus och hälsade på hennes miniponny och Cissi. Lekte massa med Tuva och Jonathan också så vi råkade stanna väldigt länge, men vi hade kul kan jag lova! ;)

Nu ska jag knåpa ihop 2 glassrecensioner åt er innan jag cyklar ut och fotar hästarna igen, och sen vidare till ågelsjön med Johanna! :)

Kram Amanda



2 gamla betesbilder, snart kommer det upp cirka 3000 nya haha! :)



bästisåglissjönnis <3

2011-08-05 // 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback