» Och så var skolan igång med datorer och allt...

Japp så är fallet! Kan ju berätta att både igår och i måndags var fett ovärda dagar! Måndagen hade vi bara info på i ca en timma och sen fick vi gå hem -.- skönt iofs men drygt att ta sig ända till Haga bara för det! ;)
Igår hade vi en lektion och sen var vi i aborreberg i en timma. Hillevi och jag lyckades missa bussen från stan (BARA för att lärarna tyckte att vi skulle hinna äta, ta oss till södertull och sätta oss på bussen som gick en gång i timmen, på 35 min) och då fick vi ändå sluta 20 min tidigare från matten!
Tur att världens snällaste mamma kunde vara en räddare i nöden om komma och skjutsa oss!

Sen blev det stallet på eftermiddagen och Noak blev friserad! :D Himlans fin är han nu och eftersom han blivit ordentligt borstad innan av sin andra skötare mådde han som en prins igår! ♥
Bara pricken kvar dårå och han ska fixas på fredag kväll så han är finis till NFK på söndag :)
Förresten kan jag tala om för er att Maria är en liten ängel som ställer upp och skjutsar mig och Tarzan, såhääääääääääääääär snällt! :D♥

Förresten kan jag säga att i morgon blir en rolig dag, för då ska vi hämta ut våra Macbooks! :D :D Alla elever på Haga får nämligen en egen dator nu och det blir noh gött! :)

Efter lunch sen har jag håltimma så då tänker jag ta mig in till stan och göra några ärenden, får ju passa på då så jag slipper efter skolan sen ;)

Kram Amanda


Erkänn att ni blir lite avis... ;)



Tack förresten ni som svarade på min fråga om inläggsflyttningflyttning, omorganiseringen påbörjas snart! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback