» Leila bakar, medan jag omstrukturerar

Alltså jag kommer alltid fram till samma sak när jag lyckas pricka rätt TVtid och kollar på "Leila Bakar", och det är att jag blir sjukt inspirerad av henne!
Detta beror dels på:
1. Hon ser så glad ut jämt
2. Hon är rolig
3. Hon är söt
4. Hon bakar alltid så roliga saker
5. Det ser alltid jättetrevligt ut när hon bakar
6. Hon har alltid massa vänner som bara väntar på att få smaka hennes underbara bakverk
7. Allt är så färgglatt och pyssligt med fina bunkar och vispar och sånt i hennes kök, varför har inte jag det så?

Jag kan inte komma på så mycket mer nu, men jag blir bara så himla inspirerad! Vill baka allt hon bakar och jag vill göra det nu! Tänk om jag kunde få vara min egen Leila Lindholm för några veckor? ;)

                        

I alla fall, det jag vill komma till med det här är att jag ska damma av två kategorier som jag har haft ett tag men inte lagt något i, nämligen foto och just bakning.
Fotograferingskategorin säger sig ju självt vad den kommer innehålla, och bakningskategorin kommer att fyllas på med recept och bilder på sånt som jag lyckas knåpa ihop i köket! ;)
Vad tror ni om detta? :) Jag tror det blir bra med framförallt mer bilder på bloggen, känns ganska kul faktiskt! :D


                                           

Ja ni, känns som om bloggen ligger lite under ombyggnad överlag, vi får väl se vad jag lyckas åstadkomma... ;) Men en sak är säker, och det är att den håller på att bli mer "mig" än den någonsin varit tror jag! :)

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback