» En fråga...

Är det någon där ute som vet svaret på detta:

Om jag vill börja lägga gamla inlägg i kategorier som jag skapat nu, kommer de då att även flyttas runt så att de hamnar på bloggens förstasida eller kommer de att ligga kvar på sina platser men ändå hamna i kategorierna som jag lägger dem?
För om de kommer att börja flyttas runt vill jag inte lägga de gamla inläggen i sina kategorier, då kommer ju allt bli helt upp och ner ju! ;)
Skulle vara bra om någon som vet vill svara! :)

Kram Amanda


Tyckte bilden var lite söt... :)



jag tror att du kan lägga in dem i de nya. men du får använda dig av tidsinställaren, och kanske typ skriva in att du vill att de ska läggas upp förra året eller så. tror jag.

2011-08-22 // 19:32:49

2011-08-22 // 22:32:42

Amen drygt att jag råka skicka! I alla fall så tänkte jag skriva att du kan ändra kategori på alla gamla inlägg utan att de flyttas fram. De ligger liksom "tidsinställda" på det datumet och tiden du publicerade dem på när du publicerade dem första gången! :D

2011-08-22 // 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback