» When you're down and lost, and you need a helping hand

Alltså min pappa färtjänar en fet puss egentligen!
Inte klokt vad han hjälper mig med matten och sparar många timmars ilska hihi! ;)

Idag var det en dryg dag... Känns som om veckan sniglar sig fram bara för att det alldeles snart är lov!!! Vill nu! :D
Har inte gjort så mycket. Skolan, en liten sväng till stallet och planera SISI/Poolarträff och sen hem och fixa. Åt asagod mat och nu har jag jobbat klart matten! :) Bara engelskan och spanskan kvar! ;)
Känns ju lite sådär att vi har muntlig redovisning på engelskan på fredag... Har aldrig varit något stort fan av att prata inför folk. Men det går nog bra, är ju ingen megaredovisning direkt.

Kolmården igår var roligt! :)
Fick kolla på massa söta djur och lyssna på två föreläsningar om evolution. Den först var rätt tråkig, men den andra var mycket bättre! Lite kall dag men ändå kul att vara tillbaka i Kålis efter så många år ^^

Nu ska jag skriva klart engelskaprojektet då, Western-ridning here I come! :)

Hade!

Kram Amanda


Sjukt coolt när man börjar gräva lite på djupet faktiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback