» Såg en livs levande påskhare igår

Hej hallå!

Som ni märker har även bloggen påsklov... återkommer när det är över! ;)

Hade!

Kram och GLAD PÅSK :D



sv: hihi nu är jag stolt och så glad över att du har kommit in i boken :D då har vi något att prata riktigt mycket om nästa gång vi ses! :D



men du... det finns 3 böcker i serien, så det är inte över än. jag började om på hungerspelen igår -på riktigt, jag brukar ju bara hoppa in på några ställen, men nu började jag om på riktigt och det känns bra! Vi har ju fått reda på vilka som ska spela:

Katniss - Jennifer Lawrence (kan bli bra, om hon färgar håret och har linser)

Peeta - Josh Hutcherson (gillar inte!)

Gale - Liam Hemsworth (Hmm..)

Prim - Willow Sheilds (går bra om hon nopprar ögonbrynen ;))

Rue - Amandla Stenberg (riktigt bra val!!)

Thresh - Dayo Okeniyi (bra där med)

Glimmer - Leven Rambin (okej, hon har varit med i Grey's förresten!)

Marvel - Jack Quaid (ser okej ut)



kika in på imdb.com och kolla! Hahaha förlåt för långt inlägg (a) Kramis! :D <3

2011-04-25 // 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback