» Jag kommer inte på några bra rubriker idag! ;)

Hej igen!

Min dag har varit fiiin! :) Roliga vänner i skolan, fin sol och ett bra möte på SISU. Dock blev det ju inget halvars men glassen på Lindahls var inte så dålig den heller! Har velat testa deras glass superlänge men har aldrig gjort det (av nån puckad anledning) så idag slog jag till! :) Blev lakrits och straciatella. Gillar inte ens straciatella men den här såg så krämig ut så jag testa ändå, och det var ett bra val! :)

Mötet på SISU handlade om ev sommarjobb. Har tillsammans med de två små vännerna J och H blivit inbjuden att jobba som Poolare och då åka runt till olika idrottsföreningar i Norrköping och typ visa olika bildspel och sen ha små diskussioner. Bildspelen kan vara om tex. laganda, gruppkänsla, kost, tobak osv.
Ärligt talat låter det som en supermöjlighet för arbetsdagarna verkar vara väldigt flexibla och då kan jag även jobba på E.on i sommar också, med mina älskade kabelskåp! :)♥
Ne men tror verkligen att det här kan bli bra, små barn (eller små och små) är roliga att vara med och varje föreläsning är bara en halvtimma så... :)

Tror det blir mat här hemma snart. Pappa fick för sig att grilla och det sa vi andra inte nej till! ;)

Hade!

Kram Amanda :)


Sv: Alltid Mr. Sketch-pennor! ;)

2011-04-08 // 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback