» Don't fuck with mother nature, she'll fuck you right back

Alltså ursäkta rubriken! Men den passar till natyrplugget som jag så lydigt suttit med hela kvällen så jag tog den ändå! ;)

Som vanligt när jag inte har skrivit här på ett par dagar så har jag haft massa annat för mig! Kommer ärligt talat inte ihåg i detalj vad jag gjort men det har varitstall, vänner, skola, bakning, plugg, tv, film, mysig skrittrunda idag och lita såntdär :)
Kan kort och gått säga att jag har haft det bra iaf! :)

I morrn är det skola igen och jag lever med den underbara känslan att det är sista fem dagarna innan påsklovet! :D :D:D Guuud så underbart skönt det ska bli! :)
På tisdag är vi dessutom i Kolmården hela dagen så det räknas inte ens som skoldag! :)

Nu ska jag kolla lite ponnyakuten, känner att jag ligger lite efter med tre osedda avsnitt! ;)

Hade!

Kram Amanda



Våra böcker är fuuula! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback