» You're that star up in the sky

Tror min glädjemätare slår i taket eller nåt efter den här tävlingsdagen på Smedby gård!
För det första: Vi gick runt utan bråk i båda klasserna, för det andra: vi gick nolla i 80 cr, för det tredje: vi fick bara två skitpet i 90 cr, och för det fjärde: Zätus var så himla fräsch! :D

Kan knappt fatta att det gick så äckligt bra asså, lyckan susar i huvudet på mig, vi gick runt-vi gick runt-vi gick runt, Shalalalalalala :) Och sen en nolla på det, min hest är ju best! <3 :)

Bildbomb ;) :











Herre gud alltså,jag kan inte ens sätta ord på hur glad jag är över att han inte tyckte det var jobbigt, är bara sååå äckligt nöjd! :D :)

Hade!

Kram Amanda :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback