» Today I went on a "date" that only involved people understands

Japp en bra dejt vare. Mentorsträff med Mentor Jonas ;)
Hur less kan man bli på samma frågor hela tiden: varför valde du Haga, varför valde du NS, trivs du på skolan, trívs du i klassen, känns allt bra? Men aja, det blir väl bättre med tiden.

Skolan var rätt bra idag i alla fall. Trodde vi slutade 15.20 men vi slutade 14.20 så jag blev glad. Pannkakor till lunch och engelskaprov som var ett spel (?!) så det var bra som sagt :).
Hände inte så mycket i stallet, fixade mest med kakor och fika. Borstade lite och åkte hem.
Sen dagens höjdpunkt: Idag köpte ja tillslut ett nytt Friskiskort och invigde (eller säger man inveg :S) det direkt! :D Kändes fett nice att äntligen vara där igen, och nu känner jag att jag låter helt konstig. Men så var det verkligen, blev typ lycklig xP

I morrn ska jag dressyrträna och ladda inför Lilla Hageby på Söndag :)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback