» No one can do everything but everyone can do something

Okej, en snabb update eftersom jag egentligen inte har tid att sitta här just nu, väntar på H och J inför en svullkväll, nej vadå dissar Hagafesten?! ;)

Red Zätus i onsdags och oj så konstigt det blev. Visste att han var pigg men tänkte inte så mycket på det, fick dessutom ett sjukt sug i traven :) Men i galoppen hände något, han bara drog. Och drog och drog och drog. Och lite till. Testade att låta honom springa men det bidde inte bättre :( Fick i princip tvinga ner honom i skritt och det var inte kul vill jag lova! Försökte sen igen men galopperade bara några meter i taget då vilket funkade bättre. Jobbbade sen lite LB:1 och då var galoppen fin igen! Synd bara att vi tappat traven då ;)

Igår hade jag först megamatteprov på 2 timmar och var sen med bästa T :) Igår pallade vi inte plommon, fick bli att plocka/piska kastanjer i stället ;D Fick också smaka T's specialmufffins med kolasås, gött det där du!

Nu ska jag duscha efter att ha varit i stallet och halvt powerwalkat hem med J. Men förresten, nån som vill köpa kakor? Säljer med Göteborgsgruppen och nåra fler så köp, köp, köp! ;)


Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback