» Gone with the wind

Ahopp. Nu har Linnea åkt hem igen då :(
Himla kul har vi haft det och vi måste definitivt göra om det snart igen! Åkte en sväng till Maxi förut men det var inte kul där idag så vi åkte hem igen. Annars har vi typ sett på älskade Glee :)


Linnea


Red ju Zätus igår morse också. I ösregn. Eller ska jag säga Piskande Spö-regn, för att få det hästigare och bara för att jag har så bra humor? ;)
Nae vars. Hetsen var fin men gillade inte regnet alls. Har nog aldrig sett honom så eländig som efter träningen, så det fick bli en varmdusch och sen på med ett fleecetäcke :) Frös själv som ett as när jag kom hem, men sånt får man ta sist! Tror inte mina kläder var torra förrns typ vid lunch idag eller nåt ;)
Tycker det är så himla kul att dressyra just nu för det går så mycket bättre än förra terminen! Har ett fint stöd i handen, finare större steg och jag blir inte lika otålig när det inte går som jag vill direkt. Tror Zätus tycker lite samma för nu verkar han vilja eller helt enkelt förstå mer. Känns bara så bra ! :)
Ser fram emot Jennyträningen på Lördag nu, tagga fältet! :D


Nu ska här skalas potatis! Kåldolmar till middag=MUMS! ;)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback