» Going insane on my own, all in my head

En liten fråga: Hur jäkla svårt ska det vara att kunna gå ensam genom Hagebyområdet utan att vara smått skiträdd?
Bara undrar, är det nån mer än jag som är det?
Förra veckan när jag gick från bussen ropade ett par killar på mig från fotbollsplan och frågade om jag ville att de skulle följa med, inte nice!
Idag på väg mellan bussen och stallet gjorde ett par byggarbetare pussljud, verkligen inte nice!
Och när jag gick hem idag visslade ett par andra killar på mig och frågade om jag inte skulle vara med dem och spela tennis, inte nice det heller!
Det enda egentliga roliga med idag var att en av dem kallade mig Maria Sharapova, och det kan jag ju ta som en komplimang för hon är ju rätt snygg. Synd att det inte finns ett uns av likhet bara! ;)



Skulle ju inte ha något emot att se ut såhär... :P

För att prata om nåt helt annat har jag bestämt mig för att jag ska köpa nytt Friskiskort i alla fall, och det är på tiden! Fasen va konstigt det känns i kroppen när jag inte vart  där på länge, blir ett sug liksom. Dessutom har jag för mycket energi över när jag inte rör på mig ordentligt och då har jag tillräckligt med ork för att tänka för mycket på saker och ta åt mig av smågrejer som inte är något att bry sig om egentligen. Så, därför ska det inhandlas ett nytt kort snarast så jag blir lite normal igen ;)

Hade!

Kram Amanda


Mucho good loking :)

Svar: Jepp, andra avneyn har för alltid en egen del i mitt hjärta <3:P

2010-09-08 // 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback