» Don't force me to go trough this again

Jag har en god och en dålig nyhet:

Den goda är att vi snart landar, den dåliga är att vi kommer att kraschlanda!

Nae, men lite så känns det. Freja är halt igen. Och inte så lite heller, typ blockhalt i morse men lyckade tydligen ta sig till hagen i kväll i alla fall... Så jävla ironiskt när hon precis kommit igång med träningar och sånt. Och senast i torsdags var jag så glad över att alla mina hästar var friska.
Blir så jävla ledsen bara. Hon är ju ingen ungdom direkt och sist hon blev skadad trodde vi ju inte att det skulle läka igen, frågan är om det gör det den här gången då. Måste tro det och jobba för det i alla fall.
Hästar borde inte få vara trasiga :'(



Hade!

Kram Amanda

Stort grattis till Karin och Poppe i alla fall som var så bra när vi var på Stjärnholm idag!



tråkigt att freja inte mår bra :/



sv: tack! :D<3

2010-09-04 // 20:18:14

Madagaskar i mitt hjärta <3

2010-09-05 // 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback