» This photo of us it don't have a price

Jag bara måste tipsa om en sak! Om du inte har varit inne och kollat på www.ffml.se så gör det nu!
Jag vet att jag sagt till om det förut men nu har den fasen blivit ännu bättre :D
En stark favvo är:
Idag borstade jag tänderna så hårt att jag petade mig själv i ögat. Tandkräm svider och det är inte första gången jag gör det...
Åh så himla rolig sida!  xD

Blir bara mer och mer taggad inför söndag nu. Dressyrträningen gick som en dans igår och som plus kunde Zätus ha den underbara dressyrsadeln nr 6 så jag är lycklig över det också ;) Men mest över att min hest är så fin <3
Enda problemet är dock att jag inte vet hur dags jag ska vara på Lilla Hageby på söndag och att jag inte kan ett av programmen ännu, men det är ju bara småsaker ^^



I morrn ska jag nog först ut och springa och sen in till stan med J ett tag för att leta lite kläder och äta en grekenmacka på Fräcka Fröken. Efter det till stallet för att fixa i ordning allting och sen hem och sussa. Får se om jag kanske dissar springningen och tar en sovmorgon i stället, beror på hur trött jag är när jag vaknar, gud så lat jag har blivit egentligen! xP  

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback