» Anyway the wind blows dosen't really matter to me

Den här dagen har nog varit den bästa dagen på länge!
Var ju först en sväng på stan med J och hittade allt jag skulle ha + att grekenmackan på Fräcka var kanoners :)
Ska nog va en sväng med J sen igen tror jag, om inte hennes bildplugg har ätit upp henne ;)
Sen till stallet där allt bara var perfekt! Har packat och hunnit allt och haft lite ridlekisteori mm.
Låter ju typ som en normal dag märker jag men feelingen har liksom varit på topp. Totalt avstressad och alla folk har varit glada.
Att vara i stallet idag kändes liksom sådär som när man var liten och allt var nytt, roligt och intressant och man fick testa nya grejer hela tiden. Har nog gått på autopilot ett tag nu tror jag eftersom det kändes så nytt och fräscht idag, men jag trivdes verkligen! :)


Fick förresten tips av Kattis idag i stallet om denna sötis som var till salu på Hästnet, de tyckte den var så lik Zäta i färgen och de har nog rätt :)

Vår lilla ögonsten säljes/utlånas. Hästar säljes


I  morrn är det då dags för Lilla Hageby och programridning, ska bli kanonkul! Hoppas bara att de har bra staket som inte går att kliva/hoppa över! ;)

Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback