» Spending my money that's for sure!

Herregud vilken galen dag det blev på Ullared med HEJAgänget! Det var verkligen smockat med folk, det är ingen överdrift alls. För på vissa ställen GICK det verkligen inte att ta sig fram! Bara att backa tillbaka samma väg som man kom :) Men om man har kundvangsskillsen som vi hade så löser det sig ändå på nåt sätt ;)
Mycket handlat blev det, mycket... Handlade för en alldeles för stor summa egentligen, men Köpte även lite prylar till andra, och det var ju inte lite skönt när jag kunde räkna bort den summan från mitt pris! Blev liksom typ tusen spänn x)

Detta inhandlades i alla fall:
  


Vet inte vilken bild som sakerna syns bäst på, men här kommer en lista:
Schampo+Balsam
2st deo
Sminkborttagningspads
Handtvål som luktar så himla gott :)
Kollegieblock
Penna+stift
Sudd
Strumpor
Trosor
Bh
En minipapperskorg till badrummet :)
Läderfett
Vaselin x2
Boots
Benreflexer
Reflexbrösta
Bruna lindor
Blockchoklad
Och mitt bästa köp; Thermoridbyxor, med helskoning! :)
Dessutom är det en massa hemliga julklappar i säcken hihi ;)

Något jag ångrar nåt fruktansvärt att jag inte köpte var ett varmt innetäcke till Noak, kostade ju bara 200 kr ju :( Men det kom jag inte på förrns vi satt på bussen och då var det ju för sent... Men får väl kolla Börjes eller nåt, vill ju inte att han fryser :P Sen är jag på jakt efter ett brunt schabrak till lindorna också, har kanske ett men är inte säker på om det passar ;)

Nu ska jag fortsätta plocka upp allt, tycker faktiskt att det är jättekul att ställa i ordning alla nya saker, knäppt nog :)

Hade!

Kram Amanda 

Btw, det är exakt ett år sedan jag startade bloggen, så grattis på 1årsdagen bloggen antar jag! ;D
  


ja grattis i efterskott dårå! :D <3

2010-11-04 // 11:32:24

SV: hehe tack i efterskott antar jag ;)

2010-11-08 // 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback