» I've been waiting for this soo long

Åh jag är så jäkla nervös men ändå astaggad inför dressyrDM i morron :) Vill ju så gärna att sista tävlingen för året ska få vara lika bra som de andra har varit men jag vet att jag inte kan förvänta mig det. Känner dessutom liiite press eftersom det gick så bra förr året. Känns liksom att det borde gå bra i år också då ju. Men men. Får fokusera på det roliga i sället! :D
Tror det mesta är fixat i alla fall efter galet mycket flumm och vatteslangen vill samarbeta i dag efter lite bråk så hästen kommer inte att löddra efter duschen hihi ;) Har dessutom hittat en fin frilla att ha dagen till ära. Gud så överdrivet egentligen, men ändå, det är bara DM en gång om året ^^


Btw så var det fett skönt att träna igår och passet (styrkamedel/medel) var kanonbra! Det blir så dumt när jag inte kan träna regelbundet pga skolan etc. Men jag får väl ta det helt enkelt och köra när jag kan. Måste verkligen komma igång igen hursomhelst, typ hitta tillbaka till gamla formen x)

Nu ska jag däremot inte tänka på någon gammal form, här ska ätas och se på Flickorna på Klitteholm! ;D

Hade!

Kram Amanda

 



asså shiiiet <3 :P

2010-11-14 // 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback